Over ons

Telemagic B.V. is een telecom service provider wat is opgestart in 2001 en wat succesvol is geïntroduceerd in het vak van high-tech telecom services voor kleine en medium bedrijven. Vaste klanten van het bedrijf zijn de genen wie bijna niet meer zonder goede telecommunicatiemiddelen kunnen en daarom altijd opzoek zijn naar de meest geschikte en beste keuze. Een van de hoofd uitdagingen van het bedrijf is een virtualisatie van fundmentele telecom diensten zoals; virtuele telefoonnummers, automatisch telefoongesprekken doorsturen, interactive voice response (IVR), virtuele fax, telefoongesprekken opnemen en meer. De klanten van Telemagic B.V. hebben altijd de kans om de services, op hun persoonljke dashboard, te beheren. Such approach to a classical telephony sets new standards in de zakenwereld en in de hedendaagse kantooromgeving Het team van het bedrijf is altijd aan de top van het creatieve denken wanneer ze bezig zijn met telecommunicatie ontwikkelingen.

Waarom Telemagic?

Wij bieden de meest geavanceerde en innovatieve set van telecommunicatiemiddelen genaamd «Cloud PBX». Het heeft niet alleen de gewone services zoals een telefoonnummer en een uitgaande lijn, maar ook het hele geheel van aanvullende diensten: IVR (Interactieve Voice Response), SIP accounts, Virtuele FAX, Bulk SMS, Stem uitzending, Web Callback, Telefoongesprekken opnemen, Voicemail, Tekst-Naar-Stem en meer. Daarom krijgt de klant een geavanceerd ondernemingsklimaat, marktonderzoek, een beter klant-relatiebeheer, een sterkere klantenbinding, en een beter imago van het bedrijf. Cloud PBX is volledig beheersbaar, zodat onze klanten werken met ons platform naar hun eigen goeddunken.

Een van de meest opwindende kenmerken van de Cloud PBX is het vermogen van de gebruiker om verbinding met het interne telefoonnetwerk van de organisatie te maken waardoor virtueel aanwezig zijn op de werkplek, mogelijk is. Met het gebruik van diverse VoIP-apparaten en software telefoons (computer-gebaseerd of mobiel-gebaseerd), is het mogelijk voor de gebruiker om een deel te zijn van de zakelijke telefonische omgeving. Zodat onze klanten gebruik kunnen maken van de Cloud PBX op hun mobiele apparaten en het maximal kunnen benutten, zijn we in 2015 an ITSP certified partner van CounterPath Corporation geworden – een van de belangrijkste desktop en mobiele VoIP software producten providers . U kan de mobiele client downloaden vanaf uw mobiele applicatie winkel, kies het Telemagic B.V. logo uit de lijst van de gecertificeerde partners, enter uw login details en begin direct met het gebruiken van de Cloud PBX diensten.

We zijn constant bezig met het verbeteren van onze diensten. Doordat onze klanten hun technologische eisen met ons delen, kunnen wij ons daarop aanpassen. Het proces van ons nieuwe technologische uitvoeringsplan is volledig afgestemd op onze klanten, met name op de lead users (d.w.z. zij die het meeste aan die technologie hebben).

Onze belangrijkste voordelen:

  • «Eerst uitproberen – Dan kopen» aanpak. Eerst zoeken we uw zakelijke behoeften uit, daarna doen we een voorstel.
  • Alleen betaalbare tarieven en aanzienlijke besparingen op telecommunicatie. Geen verborgen of extra betalingen, geen kosten-verbinding.
  • Klanten kiezen ons door de eenvoud van toegang op het platform en gebruiksgemak.
  • Telemagic is de enige SIP provider die gratis is voorzien van een 085-nummer in het tariefplan.
  • 24/7/365 Service toegankelijkheid, ongeacht waar de internetverbinding tot stand is gebracht, op alle apparaten (laptop, mobiel telefoon).
  • Geen verborgen bijkomende en maandelijkse kosten. Alle services zijn inclusief in de Cloud PBX en zijn direct verkrijgbaar (inclusief de eerstvolgende services). De prijzen die op de website staan zijn al inclusief BTW.
  • «Alles in een» oplossing. 8 diensten zijn inclusief in het VoIP platform dat wordt in de cloud (Cloud PBX) voor € 10/maand gehost.
  • We zijn makkelijk bereikbaar met de hulp van het modern klanten ondersteuning systeem. Onze klanten hoeven niet te lang te wachten als ze vragen hebben over onze services.
  • Onze managers leiden en ondersteunen klanten vanaf het begin en tot aan het eind van hun zakelijk leven.
  • Klanten kunnen hun PBX services handmatig beheren met gebruik van de web portal.
  • Voldoening van de klanten is het hoofddoel. We stemmen onze diensten af op de behoeften van de klant en passen de technologie aan op de bedrijfsprocessen van de klant.

Log in

Name*
 
 
Email*
 
 
Company*
 
 
Phone*
 
 
I do not mind if the manager
would contact me at this number
 
 

Thank you for your interest. We have just sent you email with login and password for the demo account.